Smile bitch, cause tears don't help

När jag kom hem idag och loggade in på bloggen och såg min kommentar från Nicklas, så kom tårarna. Glädje tårar med mycket känslor. Det va tok skönt att höra dom orden just nu.
Iallafall, idag har jag jobbat, sen tog jag, Robert och Lovisa en sväng ner på stan och åt, sen mer jobba, fick sluta tidigare, så det va great! Imorgon blir det att jobba i Villa la Lundberg, haha vilket betyder hos min Moster, så det blir skönt! Skulle ha träffat Elin idag efter jobbet, men blev inte så eftersom jag inte orkade typ, är galet trött och så. Men kanske blir att träffa henne imorgon istället. Ska nog även hinna med att köra lite imorgon, I think. Och på onsdag ska jag få köra till sthlm, tummen upp för det! Ikväll händer inte så mycket mer än att jag ska kolla tv och sen sova.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0