Soon your heart will be on attack

Vaknade av att Elin my baby ringde och väckte mig och sa åt mig att jag inte fick äta något för vi skulle ner på stan och fika med den andra Elin. Som vanligt hade jag brådis så skyndade in i duschen och sen fixade mig. Sen kom Elin hem till mig och tjyvade min lacoste parfym som vanligt haha. Sen gick vi ner på stan och mötte den andra Elin så gick vi och fikade, galet trevligt och skönt i solen! Efter det köpte vi glass och där mötte vi Emmie och Karin. Sen tassade vi hem och solade, blivit ganska brun faktiskt, toppen! Sen va det ju meningen att jag skulle till sthlm och äta middag med J and J men så blev det inte. Jonsie är tok sjuk så han får ligga hemma så får vi träffas någan annan dag. Nästa vecka maybe. Jag skulle ju få köra till sthlm men istället fick jag köra till Järna och så åt vi där och sen köra jag en sväng och sen ner till hamnen och sen hem. Nu är jag iallafall hemma, får se vad som händer. Inte så mycket, I think. Ska nog iallafall ringa Marie och kolla om jag ska jobba imorgon eller inte. Annars blir det en dag i solen imorgon, great! Planerna för helgen har börjat, det är trosa stadslopp och folk överallt! Får se vad som händer, vi pratade om att gå ut och äta och sen får vi se hur det blir. Hörde att Nicklas my brother kommer till stan, hoppas på att kunna träffa honom bland allt folk! Bjuder på en bild från körningen idag.

p&l
elin


Kommentarer
Postat av: CHALLEE PRODUCTION

!VARNING! HAHAHA STEKARE I BILEN!!!!!!!!!!! !VARNING!

2009-06-24 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0