The moment is here and the time is right

Solglajjor, shorts och linne, I think its summer time!
Jobbade idag, skönaste dagen ever. Som jag skrev igår skulle jag jobba hos Lundberg, tok skönt. Blev en hel lugn dag med sol vid poolen haha. Jag tror nog jag har värledens skönaste jobb, iallafall just nu! Tog även en sväng med Robert och Lovisa ut på vattnet med Roberts båt, trevligt. Älskar Trosa sååhäär mycket på sommaren, enda gången jag gör det haha. När Robert sen körde hem mig va det dags för körning, gick tok bra idag. Verkligen stolt över dagens körning, great. Ikväll får vi se vad som händer, Elin ska höra av sig sen så får vi se vad som händer, I think. Imorgon blir det jobb och sen direkt till sthlm och jag ska få köra, great. Slänger upp några bilder från dagen.

p&l
elin

Robert     
Robert              Lovisa och Robert            Båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0