When I wrote riddles in your head

Igår blev det att spendera dagen på altanen. Sen kom Elin förbi så cyklade vi ner på stan, åt lite. Sen skulle jag fixa mina solglajjor men dom hade tydligen stängt på måndagar så ska fixa det idag hade jag tänkt. Sen vidare ner till hamnen där vi åt glass, godaste glassen, sommarens favvo, great. Sen låg vi på bryggorna och bara tog det lugnt och pratade om allt, verkligen allt. Hur skönt som helst va det. Sen cyklade vi hem till Elin och så kollade vi på film som vanligt, men det va mys, tummen upp för det! Sen kom mamma förbi och hämtade upp mig så skulle jag köra lite. Gick verkligen hur bra som helst igår. Gjorde klockrena parkeringar och allt. Körde i typ en och en halv timme, något sånt. Sen åkte vi hem och jag tog det bara lugnt. 
Idag vaknade jag av att en galen Lotta står i mitt rum och väcker mig och säger att jag ska ringa mamma haha. Tar upp mobilen som jag tappat bort i sängen under natten. Ser att jag har tok många sms och missade samtal. Ringer upp mamma iallafall så säger hon att Marie har sagt att det finns jobb, så jag ska tydligen jobba nu på eftermiddagen. Hinner kanske fixa min glajjor efter jobbet annars får jag göra det en annan dag. Får kanske mitt paket från hm idag och då ska jag såklart ner på stan och hämta det. Men nu har jag lite brådis som vanligt...

p&l
elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0