You can take away my pride, I don't need it in this forgotten town

Igår blev en lugn dag. Vaknade nog runt 12, i think. Nicklas kommer hem lite senare så satt och prata med honom ett tag sen skulle han dra ner till hamnen och äta så jag och mamma åkte till pappa för att hämta min  pressent som han köpt, haha en väska, tackar för den. Sen skulle jag köra men först åt vi på stan. Efter det körde jag runt lite överallt i kanske en timme eller längre, vet inte riktigt. Sen när vi kommer hem så kommer Nicklas samtidigt och säger hej då för han skulle åka hem till malmö. Efter det så fixade jag lite med bilder och sånt och sen inte så mycket mer vad jag kommer ihåg iallafall.
Idag vaknade jag vid 12 igen. Hoppade direkt in i duschen och nu sitter jag här. ingen aning om vad som händer idag, antar att det blir altanen och steeka, tummen upp för det. Borde ner på stan och fixa mina solglajjor men orkar typ inte i den här värmen, värre än utomlands nästan haha. Blir kanske att köra lite senare, börjar faktiskt bli riktigt bra. Pappa vill att jag ska köra upp på min 18års dag men det vet jag inte riktigt om jag vill haha. Ska iallafall gå en intensivkurs senare säger papi. Så det får väl bli så haha.

p&l
elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0