B-day

Fyller 18 idag, wow!  haha riktigt kul faktiskt! Helgen har vart grymt bra och jag är evigt tacksam för alla fina pressenter jag fått! hinner bara blogga lite snabb för ska alldels snart iväg, är bjuden på middag. Men jag slänger upp lite bilder från igår sen..

Det jag har fått hittils är;
Körkortet, alltså intensiv kurs och allt sånt
En bil
Livstids bensin till bilen
Massa Ed Hardy saker
Ett silver halsband
Ett silver armband med en rosa diamant
En sprit flaska, med typ Mint och choklad
En weekend till London eller en dag på stan där jag får shoppa hur mycket jag vill
Ett princess champagne glas
Massa fina blommor
Och andra små saker och sånt


Tack alla, jag älskar er massor!


Kommentarer
Postat av: gimmefajv

grattis din fan!

2009-10-04 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0