D-D-D-DAGEN

Hemma igen efter massa äventyr! Började med att jag pratade med Jonas min broris och sen med Elin my baby och sen med Sandra min stjärna nästan en tärna haha nej men nästan haha. Sen drog jag till syon och fixade lite och sen till trossen för att handla lite saker. Sen när jag kom hem så kom sandra över hit och färgade mitt hår så nu är dte mega mega blont, love it! Efter det drack vi tea och kollad epå film och skrattade som vanligt och snackade lite skit. Sen blev det brådis ut till stallet och där vart det massa äventyr som jag inte tänker tala om hära hahaha! Och nu är jag hemma igen och sitter hära lite, sen ska jag plugga körkortsteori.


p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0