I'm stronger than you ever were

Spex sprex spex det är historien om mitt liv! haha nej inte riktigt men nästan tror jag faktiskt. Vi hade iallafall spex fotot idag, haha fyfan vad äckligt det va att ha målarfärg i fejjan, inte min style på det inte! Kul hade vi iallafall så det va great. Efter det drog jag ner en snabbis på stan, kollade skor, hittade massa fina jag verkligen vill ha. Sen va det meningen att jag skulle till sthlm med Sandra och Camilla men blev inte så tyvärr. Istället ringde pappa och berättade att han fixat intensivkurs till mig på pedalen så han hämtade upp mig så fick jag köra dit och skriva på alla papper och bestämma lektioner och allt sen körde jag hem och lite sånt. Alldels nyss ringde my baby och berättade lite om party, nästa onsdag är det dags för utgång och även nästa helg haha, great! Men nu ska jag tassa och äta, min pappa va snäll och köpte mat med hem till mig!

p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0