It's time for us to get on the ride

Kom precis hem, stressigt liv today. Har först vart i skolan där det blev massa skratt, och som vanligt va jag värst, förvånade? det är inte jag iallafall haha. Efter det blev det att ta bussen ner på stan och sen kom m och p och hämade upp mig så drog vi och handlade allt tills imorgon när släkten kommer och firar mig. Sen vart det även systemet och självklart valde jag champagne och cider, love it! Efter det gled vi vidare och käkade, great! Sen när vi kom tillbaka till Trosa hade jag fått sakerna jag hade beställt, solglasögon, skor och rosa mjukis byxor, looove it! Nu är jag precis som alla kända bloggare, med sina mjukisdressar hahahahaha! Och så köpte vi mörkbrun hårfärg, så ska tassa och färga håret nu.
Men frågan är, ska eran blondin prinsessa Elin bli brunett?


p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0