Kickar fet fest

Igår va det dagen med stort D, jag och my baby kickade fet fest! Hade riktigt kul och alla tyckte det va trevligt och lyckat. Verkligen kul att så många kom och tack för alla pressenter och att ni ens kom, tack tack tack. Ni alla gjorde våran fest lyckad och utan er hade den aldrig blivit så kul, det hade blivit kul men inte lika kul det kan jag lova er! Vissa som inte kom av olika anledningar, synd att ni inte kom, ni va saknade men jag lovar er, det kommer mer chanser för fest haha. Bilder kommer när segis fotografen Matilda min älskling laddat in dom, kan ta ett tag man vet aldrig haha men jag lovar, så fort som möjligt kommer dom!


p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0