Lever jag, eller hur är det egentligen?

Tja tja mina vänner, joo det är sant, Elin is back on track for sure! Men om senaste dagarna har jag spenderat med att ha körlektioner, teorilektioner, skolan, vänner, planering, shopping och massa annat. Mitt liv är sjukt stressigt och det klarar inte riktigt min kropp och mage av, därför blir det som det blir och jag blir nästan död. Har även hunnit med att beställa alla student grejor, love it! längtar som en galning men iår är det min tur att ta studenten och det är min tur att skrika som en idiot, fast dte gör jag ju ändå varje dag haha. Orkar faktiskt inte skriva mera nu så ni får nöja er, och det vet jag att ni gör haha

p&l
elin


Kommentarer
Postat av: Lotta Ågren

Du tar väl ändå inte studenten i år? I vår är det nytt år. Kram

2009-10-23 @ 10:33:42
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0