Mys dag med Stjärnbumbi

Dagen har vart mys mys mys, tack för dagen älskling! Började med att Sandra och jag drog till trossen för att inhandla lite saker inför dagen, haha allting man behöver för att göra smelor och så köpte vi våra favvomackor, mums på det! När vi kom hem så började vi direkt med semlorna och klumpen själv som jag är hade jag ut nästan all grädde, hahaha men det fixade sig ändå. Och efter det blev det semelkrig for sure! hahaha så typiskt oss, gamla minnen vi gör om på nytt hahaha riktigt kul är det! En äkta bumbidag med semlor, love it! Och vill ha fredag nu nu nu, eftersom då blir det myskväll med vin och Stjärnbumbi.


p&l
elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart min bästaste Elin pelin pling plång!!<3 Tack för en bra dag btw! Du gjorde skiten till en riktig komedi;D!!

2009-10-28 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0