V.I.P thats my life

Kom precis hem efter en liten lunch dejt, great! Men blev proppis mättis asså, orkade inte ens äta upp, men gott va det, fint som snus om jag får säga det själv asså hahaha jag är på muppis humöris, sorry mina vänner men välkommna till mitt liv haha. Nu sitter jag här en liten snabbis, ska snart iväg igen, denna gång på ett litet möte hos syon för att fixa lite grejor, great! Efter det ska jag ringa ett väldigt väldigt viktigt samtal, till min älskade bror som ska fixa så jag och mina friends står med på gästlistan och annat VIP tills i helgen, love it! Sen ska jag även försöka få tag på sandra grisen som ligger och sover eller något sånt, eller så vill hon helt enkelt inte prata med mig, men det tror jag inte hahaha liksom vem vill inte prata med mig? haha sjuk jag är asså. En sak till, har hittat ett par skor jag bara använt en gång, så dom tassar jag runt i idag, love it!


p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0