All is empty, they don't see me

Har nyss pratat med min pappa i tele, när jag berättade att jag va sjuk och hur allt va med feber och allt. Så sa han att jag måste kontakta läkare för jag har tydligen alla saker man har när man får svininfluensan. Jag som har tyckt att alla överreagerat med den där svininfluensan... Tror inte jag har den men eftersom jag är pappas lilla prinsessa blev han såklart orolig. Han säger att det handlar om timmar och dagar när man väl blivit smittad, usch säger jag bara hoppas verkligen det bara är en vanlig influensa. Min mamma är också orolig får inte ligga själv i ett rum, ifall jag får andnöd, sweet av henne men så farligt är det väl inte, eller?
Hur som helst, blir det inte bättre imorgon får jag nog ta ett besök till sjukhuset iallafall, hate it! Hoppas verkligen att jag blir frisk snart för det här är sjukt jobbigt..


p&l
elin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0