Be your own star

Kom hem för ett tag sen, har precis ätit och nu kollar jag runt på lite kläder och skor, love it! Idag är jag galet trött så min hjärna ligger lite efter haha. Men när jag kom hem hade min älskade Takida skiva kommit, love it! Nya skivan direkt i brevlådan, kan det bli bättre? tror inte det.

Måste även påpeka att jag börjar tröttna på vänner såkallade bästa vänner som sätter mig i andra hand och tar mig förgiven, inte okej! Men vad som än händer så är du min bästavän och det vet du, men vi måste ta vara på våran vänskap. Även fast det är som det är så älskar jag dig beebs och det vet du också. Att vi tjafsar är inte direkt vanligt, därför blir man extra sårad när det väl händer. Men vi blir äldre och vi förändras, du har ditt liv och jag mitt. Och allt kommer inte alltid vara som det alltid vart, det måste vi komma ihåg. Men även om vi förändras och har mindre tid för varandra så finns det alltid en vänskap mellan oss, det är jag säker på. För din plats kan ingen ta och det vet du också gumman, från BB till graven, föralltid!


p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0