Get started, it's alright, your problems will die

Började nya schemat idag, så har haft design hela dagen. Vi drog till östertälje till något äckel hus och tassade runt, äckligt och va inte okej för mina nya skor haha. Fick sluta efter det så slutade typ 2 timmar tidigare eller nått så det va toppen. Nu sitter jag här, tok lyssnar nya takida skivan på högsta, love it! Nya skiva är grym, nästan lika grym som mig haha. Sitter även och snackar med lite friends på msn, om festen och lite allt möjligt. Egentligen är jag helt övertrött, därför jag är som jag är, knas typ haha. Imorgon är det fredag, shit veckan har faktiskt gått sjukt fort. Det betyder att Nicklas kommer imorgon, love it.


p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0