I don't play your rules, i make my own

Usch usch usch, dålig update som bara den asså! Förlåt för det mina små bumbisar, ska bättra mig.
Just nu kom jag iallafall precis hem från Mattias, hart vart dära på middag och sånt för dte 'r hans B-day idag. Det va väl trevligt eller nått, inte direkt om jag ska vara ärlig haha vad takig jag är men det är sant ju haha. Nu sitter jag och kolla lite på idol och smsar. Efter det kommer mitt älsklings program Andra avenyn, love it! Juste, idag hade jag bara en lektion, religion och vi kollade bara på film. Jag va hur trött som helst och somnade på bussen hem, sen när jag kom hem somnade jag igen och sen hann jag bara fixa mig så skulle vi iväg. Och imorgon börjar jag runt halv 12 så det är toppen!

p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0