I once knew, so did you

Todielusan, känner att jag är på knas humör idag faktiskt! Började vid halv 12 idag så det va riktigt skönt faktiskt och slutade sen vid 3 typ, tyvärr hade vi Åsa påsa seg maskin, lika seg som tusen svin idag. Haha en liten text från hat låten jag kom på om henne i 1an, länge sen nu men minns den som igår haha. Så vi fick ha färglära med henne, suger riktigt hårt! Liksom hallå? vi går design och inte måleri, hon verkar inte riktigt fatta det, seg som hon är. Nu är jag inte så vänlig, haha djävuls elin är taggad som fan! nej jag skojja, är bara på knasis! Hur som helst kom jag precis hem, blev bjuden på middag på stan, great! Nu ska jag leta kläder tills imorgon när vi har skolfoto, och inte vilket foto som helst, vi har spex foto och ska klä ut oss till såna dära som mimar och måla hela fejjan full med vit målarfärg haha hoppas det går bort säger jag bara haha!

p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0