I'm going to be the one

Har nyss kollat lite på tv och sånt, så det va mys. Innan det va my baby över hära ett tag, pratade lite skit och hämtade lite saker och sånt. Länge sen vi träffades, inte okej måste bli bättre! Hon gav mig iallafall en mega kram eftersom jag åker på söndag natt. Nu hade jag tänkt att fixa mina naglar, för förut idag när jag gjorde det gick det inte så bra, så måste fixa om dom.
Juste, vet ni vad? jag har börjat föna mitt hår istället för att platta. Det ger mer volym men det blir inte lika rakt och håller inte lika länge. Men det sliter inte lika mycket på håret, och det är ju toppen! Mitt hår är jäävligt slitet, inte okej asså.

p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0