Pic's from Berlin


Jag va värsta taggad, ovanligt va? haha


Vi sprang fram till spriten direkt, som sen blev vårt nya stammis ställe haha


Killarna va glad som vanligt och Rafi ser lite stolt ut över sin nya hatt


Nella goes fjortis girl haha


Flickorna


Vi roade oss med fylle lekar, inte direkt det jag är bäst på haha


Killarna va glada och fulla


Jens drack lite för mycket, i think


Trevlig middag på någon fiskrestaurang


Tove och Gabi hamnade i någon inspelning haha


4 tjejer i ett rum och efter 2 minuter ser det ut såhär haha


Nella och Jag va taggade som få!


Gruppbild innan utgång


Louise och Malin va på G


It's party time


Tove lite smått onykter haha


Nella och Jens inte helt nyktra haha


Party pinglorna for sure


Malin och Malin va fixade och fina


Snygga tjejor med humöret på topp!


Avslutar med en fylle bild på mig haha


Som ni ser på bilderna har Berlin resan mest bestått av skratt och alkohol haha. Men vi har även hunnit med att kolla på olika kända och mindre kända saker och byggnader. Och sen självklart massa shopping!
Berlin va inget för mig, men vi gjorde det bästa av situationen, jag hade grymt kul!
Tack SMTEDE3, våran klass är sjuk haha
Men en bild säger mer än tusen ord, så jag behöver nog inte skriva så mycket mer om resan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0