Svininfluensan? Nej tack!

Usch min blogg kanske borde byta namn känns det som? svininfluensan.se eller nått. Usch det här är långt ifrån okej! Jag mår piss och därför måste jag skicka lite roliga sms för min hjärna fungerar inte som den ska tror jag haha. Tänkte iallfall dela med mig av smsen jag och sandra sitter och skickar;

Sandra: Fyfan jag börjar också bli sjuk tror jag, nu kommer svininfluensan och tar oss!
Jag: Jaa jag har fått den! Fy säger jag bara. Mina dagar är räknade
Sandra: Det var säkert jag som bar den till dig från emma. Fyfaan vad har vi gjort för att förtjäna detta
Jag: Ja det kan man verkligen undra! jag som tyckte alla överreagerade med den där jävla svin skiten och nu har man själv fått den! Fyfaan jag vill inte vara något jävla svin i en bur!
Sandra: Fyfan! Mig kommer du inte i närheten av förren du är frisk igen. Lycka till X)
Jag: Fan vad taskig du är. hahaha
Sandra: Jag skickar blommor eller köper en mask jag kan ha så kan vi kanske träffas hahaha
Jag: Choklad för fan choklad! Är jag ett svin så är jag haha
Sandra: hahaha X) det är inge kul jag har fått ont i halsen och nu kommer det huvudvärk. fy faan
Jag: Asså vad har det blivit av oss? Har vi blivit gamlingar eller? Kommer det gråa håret snart? haha
Sandra: Hahahaa eller hur X) Jag kommer fan aldrig kunna somna och jag ska upp tidigt i morgon till syo snusk
Jag: Är det sant? Fy fan säger jag bara. Det här är värre än 2 världskriget minsann
Sandra: Jaa nu kan vi snacka pain elin!
Jag: Pain in the fucking trosa i think

Roligare än såhär kan man nog inte ha när man mår piss och hjärnan inte fungrera tror jag haha i am sick!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0