Ta mig dit igen, bara en gång till..

Vet ni vad jag märkt? allt som hände förut, händer nu igen och gamla kontakter man nästan glömt bort hör av sig igen. Känns som mitt liv börjar om, kan det vara så? Helt knas är det iallafall, men jag gillar det ändå! Fast man har förändrats och blivit äldre, så finns old times alltid kvar som ett minne och det ger ett leende på läpparna faktiskt!
Hur som helst kom jag precis hem och är tok blöt, det regnar ute, ovärt som fan. Har iallafall vart först på trossen med sandra och vi tjockade oss haha. Sen drog vi vidare hem till min papi, fast han är inte hemma. Men vi va där och kollade på film och tv och skratta och snacka skit och gamla minnen. Sen kom även jocke ponken förbi ett tag och hälsade på. Trevlig kväll med old friends faktiskt! Nu sitter jag iallafall hemma hos mamma och ska inte göra så mycket, bara ta det lugnt och så. Prata lite i tele sen och smsa lite, I think!

p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0