This is better for you and it’s better for us

Kom precis hem efter en tok bra dag! Började med massa skratt på bussen och sånt haha. Sen vart det mat och galet mycket shopping, såklart har jag köpt ett par nya skor, love it! Och när jag höll på att testa massa skor i typ en halvtimme så va det en tant där inne som tassade omkring och sa att hon aldrig skulle kunna gå i högklackat och försökte hjälpa mig att hitta ett par skor haha, hon had einte riktigt samma skosmak som mig om man säger så, dog av skratt! Sen när jag väl hittade skorna jag köpte sa hon att jag såg ut som en prinsessa hahaha. Så rätt hon hade, jag är ju en liten prinsessa! Älskar mina nya skor, sitter med dom nu och ska sova med dom i min säng inatt haha. Sen drog vi och tog en smoothie och hade kul som vanligt haha. Efter det gled vi vidare till bussen och träffade på old friends och en idiot som körde bussen som frågade oss om vilken väg han skulle ta hahaha seriöst dog av skratt och han körde som en galning, Sandra flög ju nästan av haha. Bilder från dagen kommer sen..
Säger tack för dagen stjärnbumbi


p&l
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0