Allting har förändrats, men du finns kvar..

Började dagen med att se något hemskt när jag satt i bilen påväg till skolan. Bilen som körde några meter framför mig körde av vägen och krockade in i ett berg, verkligen inte kul att se. Men som pappa sa kan det vara nyttigt att se också på ett sätt, men nej tack jag gillade inte det och dessutom tål jag inte blod. Hemskt men hoppas det gick bra iallafall... Kom lite sent till skolan men vi hade ju bara design idag så det va lugnt. Fick dessutom sluta tidigare, alltid trevligt. Hämtade ut mina studentkläder också som hade kommit till skolan idag, aaaaasbra. Sen jag kom hem har jag bara kollat film och chillat gaaalet. Får se vad som händer, antagligen inte så mycket alls, känner för en segis dag och i detta väder finns det inget bättre.

peace' e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0