Diva, eller?

Gårdagen spenderades med Sandrisen och lite andra coola kids, grym kväll med mycket äventyr må ni tro må ni tro! Imorse vaknade man upp med Sandrisen bredvid sig, som vanligt alltid mys. Tassade upp och fixade oss och gled ner på stan för att kirra lite food. Vi märkte ganska snart att alla blickar flockades mot oss, haha vad är det för fel? Är vi stans kändisar eller? haha jag tro faktiskt det. Efter det gled vi vidare hem till robban rabit en snabbis för att sen glida vidare till lammsjön och träffade alla tuffingar och hade en mys stund vid sjön med brasa och allt, vårkänslor på det va? Fast ärligt talat tror jag inte att jag och Sandra passade in dära, haha vi kom tassandes med likadana kläder och solbrillor och inte direkt skogs skor hahaha måste sett riktigt sjukt ut. Men är man en diva så är man hahaha. Efter det blev det lite rally rally med dunka dunka och blickarna flockades mot oss två blondiner igen, är vi kändisar är vi det?

Nu sitter jag och bästa Sandrisen hemma hos mig och har chillis och planerar inför kvällen. Vi får helt enkelt se vart kvällen slutar, för det vet man aldrig när det gäller oss två blonda divor haha

smack på det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0