Extreme trouble maker

Segis dag today, började i skolan där jag och Tove va extremt flitiga för ovanlighetens skull haha. Efter det bar det av hemåt för mig och ner på stan för att hämta ut mitt paket med kläder och skor, big love på det! Sen hem och tog det chilling ett tag för att sen glida ner på stan igen för lite fixelifix inför morgondagen och åt på staaan. Nu har jag precis kommit hem igen och ska ladda inför imorgon, det är då det sker! haha nej inte riktgit men imorgon blir det 5kamp och mösspåtagning hela dagen, kommer bli grymt i think. Efter det får jag med mig en natt dejt hem som stannar över helgen, kan det bli mer än grymt? Tror faktiskt inte det. 
 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0