Life of party

Gårdagen va grym, big love! Började med en hel dag på ikea med mammsen och Nicklas, hittade massa och hade en as mysig dag verkligen! Efter det hem till Nicklas och gjorde en jätte god middag och hade trevligt. Sedan gled vi vidare in till 54an och träffade Jonas som gjorde goda drinkar som vanligt. Träffade även på old friends som jobbar där, underbart! Efter det en snabbis till Fenix för ännu lite drinkar och sen tillbaka till 54an för att avsluta kvällen på bästa sätt!
Ni är så jävla bra, bättre än bäst bara så ni vet ♥

Nu på morgen har vi hållt på och göra massa påsk mat och nu ska jag snart gå och välja kläder och börja fixa mig inför kvällen. Måste va klar tills 4 så har lite små bråttom faktiskt, ni vet hur jag är och välja kläder? haha har föööör mycket tror jag! Men hoppas ni får en grym kväll, för det ska jag!

peace' e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0