Remorse is hunting, I swear

Hade en lektion idag bara som rullade på fort eftersom vi bara kollade på film så det va chillis. Efter det jobbade jag och Nella på våra projektarbeten och det va great. Efter det gled vi ner på stan och fixade lite inför fredag, underbart. Sen ringde mamsen och sa att jag skulle hämta henne i nyköping så fick slänga mig i bilen och brumma dit på direkten. Gick lite på stan med henne och självklart shoppade jag, haha ovanligt eller? haha jag älskar det mer än något annat tror jag minsann! Sen träffade vi upp pappsen så kirrade vi en ny bil haha. Sen åkte vi hem och jag drog direkt ner till konsum och hämtade mitt efterlängtade paket från nelly med dom underbara skorna som jag är helt gaaaalet kär i! Tyvärr va dom lite lite lite trånga så skickar tillbaka dom och byter till en storlek större, kommer bli mina nya party klackisar med 14-15 cm klack, jag tror jag älskar detta! Nu blir det duschis och sen lite sleeping time tror jag..

Freeedag typ nu tack, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0