Skam på torra land

Nu ni, nu går skam på torra land igen hahaha. Mitt paket innehållande mina underbara skor jag ska ha den 23e är borta. Har varit sånt krångel och massa bråk om det. Och posten och konsum bara skyller på varandra så har fått fara runt över allt och försöka fixa det. Men idag fick mamma nog och mejlade och va riktigt sur hahaha blev nästan lite rädd haha. Så nu hoppas jag att det löser sig, dom ska skicka nya gratis så hoppas det blir så också.
Förutom det så har jag inte gjort så mycket idag faktiskt. Hämtade Nicklas och Carro i södertälje förut och lite sånt bara. Sandrisen kom även förbi mig ett tag för att fixa lite saker inför den 23e. Lite mingel i kvarnen har jag även hunnit med haha.

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0