Vi är lördagens änglar som virvlar i stan

Haft en tok mysig dag på söder idag. Började i gamla stan med att möta upp Nicklas, Henke och Carro och sen drog vi oss in mot söder. Fikade, pratade och hade riktigt trevligt. Tassade sen förbi 54an, like allways? hahaha men det gillas! Satt där ett bra tag och sen en snabbis till Nicklas. Efter det va det dags för det hemliga haha. Och det gick jätte bra och ärligt talat va det bättre än jag först trodde. Hoppas på att allt går som det ska så blir det perfekt! Nu har jag iallafall kommit hem och kollar lite på djävulen bär prada. Imorgon är det sista dagen på lovet, och den ska jag spendera med att plugga, fixa mitt rum och dra till gnesta. Låter underbart, eller? haha inte det minsta..


peace' e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0