Bildbomb från helgen!

Jag och soulmate drar några poser innan vi gled iväg
Världens bästa!
En lycklig Elin haha
Vi rörde oss vidare och mötte upp dom andra, tove är pimp som fan!
Tommy och jag körde på deeptalk
Trevlig brud jag inte minns namnet på och nån galning
Christoffer vi hittade på toan haha
Mitt ansikte var för heeeemskt haha
Efter typ 20 shots, några drinkar, cider och öl såg jag ut såhär haha
Kärlek kom fram framåt småtimmarna
Efter bara några timmars sömn satt vi i en raggarbil på sveavägen i lördags.

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: neej inte mycket heller! gud vilken söt klänning! =) kram!

2010-08-23 @ 19:57:56
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: T

såg dig vid medis.

2010-08-24 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0