LLLLLLLISTA

HAR DU POJKVÄN?
Flickvän
VILKA BOR DU MED?
Mami
VEM SPOTTADE DU I ANSIKTET SENAST?
Ingen aning, om jag ens gjort det?
VAD ÄTER DU FÖR MEDICIN DAGLIGEN?
Inget sånt inte
HUR TIDIGT STIGER DU UPP?
Nu när jag jobbar runt kvart över 6, hemskt!
VEM ÄLSKAR DU MEST?
La familia
VILKA HATAR DU?
Hatar är ett starkt ord..
VEM/VILKA VET MEST OM DIG?
Antagligen jag själv? annars mina närmaste
VART TRIVS DU BÄST?
I skrattande umgänge!
SENASTE INKÖP?
hmmm, skor maybe?
VEM RINGDE DU SENAST?
Grannen
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
mysis kläder
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
chilla gaaalet
ÄR DU SERIÖS?
Alltid, fast så va jag inte det ;PppppPPpp
TYCKER DU OM ATT SOVA ENSAM?
Funkar juuuu
VILKA TJEJER GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
Har ju ingen klass längre, men i min förra va det helt klart Tove och Nella!
VILKEN KILLE GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
Måste man välja en? hmm beror helt på faktiskt!
HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?
Har två bröder, love
RÖJARKVÄLL MED POLARNA ELLER MYSKVÄLL MED ÄLSKLING?
Givetvis båda.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?
Blond som en sol, men det ska det bli ändring på snarast
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
Grön/blå? mest grön i think
FAVORITFÄRG?
Svart, eller skulle kanske säga rosa..
ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?
Små stad? Piss stad? efterbliven småby på landet kanske
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?
Neheru
TYCKER DU OM DIN PAPPA?
Självfallet, pappa betalar. nej men love papi!
GILLAR DU ATT LAGA MAT?
Är kung i köket!
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?
närmare 200 par än 100 par iallafall
VAD HAR DU PÅ MACKAN?
precis vad jag känner för
VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?
föredrar nacho haha
HAR DU NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR?
antagligen
VEM SOV DU ÖVER HOS SENAST?
Kan ha varit soulmate
BRUKAR DU BLI FULL?
Kör bara, alltid, kör bara
BÄSTA GLASSEN?
marängswisssss
VAR HAR DU ONT?
mina tassar, dom är trötta efter en dag på jobbet!
VEM ÄR BÄST JUST NU?
Jag är alltid bäst
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?
Händer väl
SKOSTORLEK?
39
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER?
Massa pryttlar
ÄR DU ROMANTISK?
Givetvis
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
seeeex
VAD HAR DU MVG I?
Allt!
VAD HAR DU IG I?
Inget!
HUR MÅNGA CONVERSE ALLSTARSKOR ÄGER DU?
7 kanske?
NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG IKVÄLL?
Om ett tag, inte allt för lång stund. Jobbet kallar imorgon. suck.

Kommentarer
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

sv: härligt att höra ;)

jo det är nice :>

2010-08-17 @ 11:58:00
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

vad ska du hitta på idag då ? :>

2010-08-17 @ 15:13:51
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

sv: nej, inte så mycket . bara chill ;)

2010-08-17 @ 18:53:54
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0