Dag 2 – Mig och mina vänner

Jag är nog en sån som har några nära vänner som jag vet vart jag har och många ytliga vänner som jag träffar någon gång utan att vara för privat med.
Jag tror att jag någonstans har valt att ha det så och jag trivs bra med det!
Självklart har jag haft olika kompis perioder som kommit och gått och vissa har bestått.
På senare tid umgås jag nästan bara med nyare vänner och har dessutom raderat några vänner ur min vardag.
Nella, jag och Tove. Världens finaste trio
Jag, Nella och Nino
Elin och jag, vi har antagligen varit vänner längst
Sofie och jag på min 18års dag
Jag och Fia en party kväll
Sandra och jag förra året
Jag, Nella och killarna
Tove, jag, Nella och louise på studentskivan
Klassen, jag saknar oss!
Jag och Tove, min soulmate.
Hade inte fler bilder på den här datan
Men dom som betyder vet om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0