Sammanfattning 2010

2010:
Hur har året varit för dig?
- Upp och ner hela tiden. Men det bra överväger nog!
Bättre än förra året?
- Ja, det skulle jag nog vilja tycka
Någonting du aldrig kommer glömma ?
- Studenten, helt klart
Har du flyttat under året?
- Nope
Har du hittat en ny låt som du älskar?
- Absolut, flera stycken
Isåfall vilken?
- Svårt att endast nämna en
KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit under året ?
- Massa kärlek på olika sätt
Har du varit kär?
- Ja jag har ju det
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
- Självfallet
Har du haft ett hemligt förhållande?
- Haha nej
SORG & HÄMND:
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
- Nej
Har  någon i din släkt avlidit?
- Nej inte det heller
Har du slagit någon med knytnäven?
- Faktiskt haha
Varit i slagsmål?
Nja, nej inte direkt
PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar?
- Ångrar inget som en gång fick mig att le!
Isåfall vad?
- Inget som sagt
Har du skämt ut dig?
- Alltid haha
Har du ljugit för en vän?
- Kanske, men absolut inte för en nära vän
Har du blivit tagen av polisen?
- Nej, är man en ängel så är man haha
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
Javisst
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
- Japp det också
SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
- Ingen nu, gick på Teknikgymnasiet i början på året
Har någon varit elak mot dig i skolan?
- Haha neeej
Hatar du något/någon på din skola?
- Hatar är ett starkt ord, så nej
Har du gjort något framsteg?
Jadå det skulle jag vilja säga att jag gjort
Haft alla rätt på ett prov?
- Tror det faktiskt
VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner?
- Ja världens bästa!
Har du förlorat någon vän?
- Det med, men inget jag saknar
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
Ja kanske det på sätt och vis
Har du gått bakom ryggen på en vän?
- Verkligen inte!
Har du ljugit för en bästavän?
- Never never never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0