Vardag

Efter en härlig helg återgick jag idag till vardagen. På tal om vardagen så är det sista dagen på mitt nuvarande jobb imorgon, det är med blandade känslor jag imorgon tar farväl av jobbet. Kommer sakna oss, gemenskapen, vi har blivit som en enda stor familj! Gamla "tomta gänget" haha. Vi har haft så jävla kul tillsammans och det lär nog fortsätta, iallafall med vissa av oss! Linnea, Linnea Gustafsson, världens skönaste! Skulle aldrig bilvit detsamma utan henne vid min sida kan jag ärligt erkänna.
Men nu går vi tillbaka till helgen som va hur härlig som helst.
Blev en helg i Södertälje för min del med sköna människor och en hel del skratt.
Efter vi vaknade upp igår så började vi röra oss mot Trosa för julbak haha.
Blev nog inte så bra som vi trodde men vad hade vi förväntat oss.
Vi hade iallafall kul som satan och det är ju det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0