Great time my love

Helgen har varit guld, verkligen guld! I fredags vart det natt äventyr med min bästa Sandra och sen sov hon här!
På lördagen vart det att träffa bästa Elin för att sedan åka till nyköping och träffa bästa Sofie. Vart tjockis mat, shopping och en chai latte, greeeeat! Sen hämtade vi även upp Andreas och på vägen hem vart det prat om utlands resor i sommar, love it! När jag sedan kom hem igen fick jag fixa mig lite snabbt och sen dra ner på stan och äta på S.B. Efter det gled jag vidare till Lotta och träffade Frida och drack lite vin och några dinkar och cider. Vart massa skratt som vanligt när det gäller två blondiner med stora tuttar hahahahahaha.
Idag, söndag vart det att tassa upp tidigt och glida upp till Nicklas som precis flyttat till Sthlm från Malmö, great ännu ett sov ställe efter krogen haha nej men det är trevligt att ha honom närmare, love på det!
Nu ska jag nog tassa mot min älskade säng och sova som en äkta prinsessa...

smaaack på det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0