Love it

Dom senaste dagarna har varit chillerichillchill, love it! I förrgår va jag hos Sofie på kvällen och hade mys mys! Igår hade jag bara skola mellan 9 och kvart i 10, va på något besök i en kyrka, illa illa riktigt illa! Sen drog jag hem med rallybilen och kollade lite film och sånt innan jag tog en snabbis till skäris typ! Efter det drog jag ner på stan och hämtade ett paket jag beställt, med skor i, dom va helt underbara love love big love! Sen vart det kvälls te hos sofie med älsklingen! Och idag fick jag veta att jag va ledig så det va softis, men Sandra min lilla galning kom och väckte mig som en tok haha så sweet hon är! Så nu ska vi typ mysa massa som vanligt så hörs vi kanske senare..




feting snygga, smaaaaaaaaaack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0