Toooodieluuu igen mina älsklingar

Dålig update men har haft så stressigt liv haha det där lät illa men det är så sant som det är sagt! Sen i söndags när jag skrev senast har jag haft fullt upp! Älskis har sovit här och sånt, underbart! Sen har det självklart vart skola och sånt bajs, mindre great på det men snart slut med skiten haha. Sen igår träffade jag min älskade bästa finaste C, love på det! Kom hem vid 2 inatt och va sjukt trött imorse när klockan ringde usch usch. Men skolan rullade på riktigt bra, började med ett nytt projekt så det va väl lite små great sådär. Men det bästa är alla roliga stunder i klassen faktiskt haha. Som idag när jag, nella, sandra och louise satt i ett grupprum hahaha så sjukt roligt, skrattar bara jag tänker på det. Ni är guld, massa guld!

peace' e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0