I know you love me

Tja tja bloggen, i know you have miss me, but here I am agian!
Dålig update den senaste tiden va? Inte okej ska bli bättring som bara den!
I fredags va det party, love it som bara den! Och måste faktiskt säga tack till Sjärnbumbi och hennes mansdjur Johan hahaha!
Sen i lördags blev det en segis bakis dag har jag för mig och i söndags blev det pluggis dag
med massa teori och shit och även en middag på stan som va underbart!
I går hade jag teoriprov, klarade det nästan men inte helt haha
får göra om det på fredag så det är lite små surt faktiskt.
Och idag klarade jag körningen och det är heeeeelt amazing, big love på det va! 
Nu har jag precis varit nere på stan och ätit på ett ställe och firat haha underbart!

peace' e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0