Shop-online

Kanske det bästa som hänt i svenskutväckling? haha kanske inte riktigt men jag älskart! På måndag eller möjligtvis tisdag kommer lite grejs jag har beställt. Och igår höll min mamma på att döda mig för jag beställde hem ännu mera saker, bland annat 3 par skor och massa kläder, är det inte helt underbart? Det tycker jag verkligen iallafall! Och i paket som kommer nu i nästa vecka så är det ett par skor också, helt amazing!
Men nu blir det att fixa sig och senare blir det thai food for sure, big love på det va!


Kommentarer
Postat av: Elinn ;

sv: YEAH , fast du är typ lika söt , så vi delar första platsen :) <3

2010-01-09 @ 19:34:37
URL: http://msee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0