Sjuuuuuuuuuuk

När kolckan ringde imorse var jag seriöst helt död, egentligen va jag inte så trött, men jag va helt slut i kroppen. Usch jag hade 39.3 graders feber och hade sviiiin ont i bihålorna, inte så najs faktiskt! Min bror har åkt men han lämnade kvar smittan tror jag minsann haha. Nella ringde lite innan 10 och blev lite ledsen när hon fick höra att jag inte skulle till skolan, sweeeeeet som bara den av henne! Eftersom jag ändå va hemma idag och mådde dåligt passade jag på att beställa hem lite mer kläder och blev även några skor haha underbart! Men imorgon får det bli skolan varken jag är frisk eller inte, vill inte komma för mycket efter och har dessutom en viktig körlektion imorgon jag absolut inte får missa..

peace' e


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: Okej :)

Händer ikväll då? ^^

2010-01-12 @ 16:45:33
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0