Det var bara tur, säkert en på miljonen

Fredagen spenderades med folkfest i hamnen, det var nämligen stadslopp i stan! Jag spenderade min kväll i hamnen med grillning och driknar, tillsammans med softa människor. Min kväll kunde inte ha blivit så mycket bättre faktiskt.

Lördagen var dagen då min student mottagning ägde rum, bättre sent än aldrig. Allt var underbart - vädret var perfekt, maten var perfekt, drinkarna var perfekta, pressenterna var perfekta. Jag hade en fantastik mottagning och helt klart den trevligaste dagen/kvällen på mycket länge. Framåt midnatt förändrades dock stämningen ganska rejält. Men thats life, saker blir aldrig som man tänkt sig, so fuck it! Jag och några till tog en taxi till Robert och hade inte annat än trevligt tills solen började gå upp och det var dags att tänka på refrängen.

Idag har jag spenderat dagen i solen för det mesta faktiskt. Blev pizza och sedan en glass i hamnen innan Matilda tog bussen hem. Nu sitter jag hemma och tänker ta en dusch och sedan sova tidigt idag. Imorgon ringer klockan och då är det dags för jobb. Dock jobbar jag bara till 12 imorgon eftersom jag sedan ska till gyn i nyköping.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0