Äventyr

Arbetsinterjuven idag gick inte annat än galant, dock är det där inget för mig. Har fått lite tips om bättre ställen så lär nog bli så trots allt. På vägen hem kom Tove med en ide, sjuk som hon är ville hon att vi skulle ta gamla vägen hem eftersom det var såna köer på E4an. Men hennes lokalsinne är som det är så det blev kaos och skratt attack i bilen, så vi stannade illa kvickt och kissade bakom en liten sten hahaha. Det va ett äventyr som va riktigt kul, haha kärlek till Tove som alltid får mig att skratta så att jag får ont i magen!

Kommentarer
Postat av: tove

åååhhhh kärlek till dig, garvat sönder min mage. magsår ab

2010-06-15 @ 20:19:32
URL: http://tove-hedman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0