awesume!

Haft en underbar helg med mina favvisar. I fredags vart det som sagt studentmottagning för Elin och jag hade en great time. Efter det film mys med Tove och Robin! Lördagen spenderades till en början på trosamarknad med Tove och Nella. Sedan vart det grillning med ett gäng och party. Hade en underbar kväll, ni är så jävla bra. Dagen idag har mest spenderats sovandes och film tittande med huset fullt av people haha. Vart även en pizza innan folk droppade av en efter en. Så nu är det lugnt här hemma och jag kikar lite på tv och så. Kanske slänger in lite bilder från igår senare om jag orkar. Tills vidare får ni nöja er med en gammal fylle bild på mig och Tove haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0