Timmarna rinner iväg..

Nu är jag hemma igen efter en dag fullt upp med massa fix. Hämtade som sagt min nya bil förut, och den är helt fantastisk, är så glad! Pappa ska bara fixa mitt grymma ljud och lite rosa färg och svarta rutor och sånt, sen är den redo för mig haha! Efter det åkte vi ner till hamnen och åt på fyren, hur gott och mysigt som helst! Nu har jag precis fixat mina naglar och snart är det faktiskt dags att tassa ner i sängen för imorgon ringer klockan halv 6 och då vankas det champange frukost!
Imorgon är det jag som kommer vara världens lyckligaste när jag springer ut genom dörrarna från teknikgymnasiet för sista gången, kan inte fatta att det är sant. Jag klarade det, jag tog mig upp ur träsket och tog tag i min skolgång. Imorgon ska jag leva min dröm, för det är jag faan värd!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0