- fake it til you make it

Jag har insett att det inte är långt kvar, om 11 veckor tar jag studenten.
Om 11 veckor sker det jag väntat efter så himla länge nu.
Om 11 veckor är min morgondag osäker som det ser ut idag.
"Vad händer sen? Vad ska det bli av mig?"
Det är några av dom frågor som snurrar i mitt huvud om och om igen.
Idag finns det inget svar på dom frågorna, idag vet jag ingenting om min framtid.
Men jag är en bit på väg, men vägen är lång och jag har bestämt mig för att klara det hela vägen fram till mål! Stressen börjar ärligt talat närma sig. Jag vill ju inte precis bli något offer som lever på soc, nej tack inte Elin style på det. Man kanske ska ta och bli en hollywood fru trots allt? haha nej tror inte det faktiskt.

                                                                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0