ÄNTLIGEN!

Hämtade studentmössan idag, underbart!
Nu längtar jag dunder mycket, men det är nära nu, sjukt nära...
Lugn dag i skolan, skönt eftersom jag va riktigt seg idag och helst av allt bara ville ligga kvar i sängen. Började med ett nytt design projekt i skolan, så vi ska göra om hovsjö. Hörde jag att det är ett skämt eller? haha nej tyvärr.... Jag och några flickor från klassen gled ner på stan och foodade från nanzys, as gott! Sen gled vi vidare till hovsjö och kollade runt, mindre trevligt faktiskt.. Sen tillbaka till skolan och det va segt som tusan. Efter det hämta upp Sandrisen på centralen och glida hem med volymen på högsta, big love.


smack på det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0