Break your heart

Va hur trött som helst när klockan ringde imorse och va sjukt nära på att ligga kvar i sängen, men drog mig upp som en sengångare, tur att jag slutade 11 idag. Va as några i skolan och tiden gick segt som tusan men är ändå lite små stolt att jag åkte dit haha. När jag kom hem drog jag och sandrisen ner på stan och hämtade ut mitt paket jag beställt, underbart! Sen åkte jag hem till min kära lilla mamma som saknat mig så mycket haha! Nu har vi precis ätit middag och jag ska snart hoppa in i duschen.
Fredag imorgon, tagga tagga tagga!

peace' e


Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag saknar dig alltid när du inte är här.....min lilla trollunge!!! Love you!

2010-03-11 @ 22:02:54
URL: http://morefromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0