Ledig idag

Va ledig från skolan idag eftersom min lärare va sjuk, hur skönt som helst faktikst! Vaknade upp av att mobilen ringde, mindre kul... Så tassade upp och började fixa mig till musiken som va på högsta, love på det! Sen gled jag vidare till M och fixade, trevligt! Efter det hämtade jag upp Sandrisen så gled vi till trossen och sen gled vi runt i bilen och lyssnade på fjortisdunk, äkta kärlek på det för fan! Efter det ner på stan och kirrade food och träffade på old friends, shit vad tiden går fort och vad man förändras... Sen hämtade jag Sandrisen hemma hos henne så åkte vi ut på äventyr och gissa vad vi hittade? Jo minsann, mansdjur va i farten hahahaha. Sandra gav värsta blicken och jag dog av skratt, måste nog vara dagens höjdpunkt hahaha. Men nu väntar duschen och efter det is te, love på det!

peace' e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0