Lillis lördagis - lill lördag baby!

Chillerichill dag todaaaay, like like like! Kom precis hem efter en riktigt stress dag, men den är långt ifrån över mina vänner. På lunchisen drog jag och favvobrudarna och foodade eftersom det va typ spya till mat i plugget, inte okej där! Efter skolan gled jag hemmåt och sen förbi P för snabb talk haha! Sen ner på stan och hämtade ut mitt paket med massa kläder, underbart! Nu ska jag plugga lite snabbt och sen ta reda på vad jag ska ha på mig ikväll när det bjuds på studentskiva ala Sofies klass, kommer bli en toppen kväll enligt mina beräkningar haha. Men nu har jag inte tid att skriva mer mina små stjärnor, men jag lovar att dricka för er ikväll! PUSS



Fyllebilder in my heart, bjuder på det HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0